Akredytacja Erasmusa VET 2021-2027
Eco-Friendly Innovative Classes - Part 2
W kwietniu kontynuowaliśmy zadania w ramach projektu międzynarodowego eTwinning. Dla niewtajemniczonych, przypominamy, że informacje z pierwszego etapu zawarliśmy TUTAJ
Teraz zapraszamy do kolejnej odsłony.
Postaramy się w skrócie przybliżyć jakie zadania czekały na nas w kwietniu.
Ale najpierw wstawiamy zdjęcie z zaległego zadania, które polegało na zasadzeniu roślinek. Można było je uprawiać w domu lub na zewnątrz. Potrzebowaliśmy trochę więcej czasu, ale się udało.
Poniżej kilka wybranych prac pozostałych 15 drużyn projektowych.
W kwietniu do wykonania było 5 zadań z zakresu "Recycling-Upcycling".
Musieliśmy ułożyć literę "A" z materiałów recyklingowych. Kacper wykorzystał kilka zużytych kardridży. Każdy zespół miał inny pomysł, ale ostatecznie wyszedł nam fajny napis.
Następnie Fabian przygotował gazetkę na kwietniowy temat "Upcyclingu", którą możemy podziwiać w sali 37.
Przygotowaliśmy też broszury projektowe, które osadziliśmy na projektowym padlecie.
Weronika i Ernest zadbali o realizację zadania, związanego z aktywnością recyklingową. Zadanie polegało na tym, żeby z materiałów odpadowych wykonać rzecz, która będzie użyteczna. Pozostałe drużyny robiły pojemniki dla zwierząt, podkładki pod świeczki, doniczki, ozdoby z papieru itp.
Najtrudniejsze zadanie wymagało zaangażowania wszystkich uczestników. Tu przydały się zdjęcia z segregacji odpadów w szkole i w domu oraz zdjęcia, wykonane podczas wizyty w EcoGeneratorze - Zakładzie Termicnzego Unieszkodliwiania Odpadów. Ostatecznie powstał filmik i opowieść opublikowana na Wakelet.
Standardowo w projekcie odbyło się także spotkanie online na Zoomie. Mieliśmy okazję wysluchać webinaru o sposobach recyklingu i upcyklingu. Uczniowie otrzymali certyfikaty.
28 kwietnia przeprowadzono też ewaluację kwietniowych zadań. Uczestnicy wypowiadali się na czacie (Chat Room on TwinSpace).
W wyniku przeciążenia serwera ilością uczestników, ankietę kontynuowano w postaci pytań na Mentimetrze.