Aktualności

Aktualności 16 listopada 2023 wyświetleń: 444

Z wizytą w Porcie Lotniczym Goleniów im. NSZZ Solidarności

Wczoraj klasa 3 T/E oraz turystyczna część klasy 4 CK/T i 5 T/E mieli niepowtarzalną okazję na zwiedzanie Portu Lotniczego Goleniów im. NSZZ Solidarność.

Podczas tej niezwykłej podróży, przeszliśmy przez bramki bezpieczeństwa, doświadczając tego, co każdy pasażer musi przejść przed wejściem na pokład samolotu. Oglądaliśmy startujące samoloty z płyty lotniska, co dostarczyło nam niezapomnianych wrażeń.

Pracownicy straży pożarnej opowiedzieli nam o swojej roli na lotnisku. Dodatkowo nie tylko obejrzeliśmy ich imponujący wóz o wartości 3,5 miliona złotych, ale także mieliśmy okazję zobaczyć, jak wygląda jego wnętrze.

Spotkanie ze służbami granicznymi i celnymi dostarczyło nam ciekawej wiedzy na temat kontroli granicznych i celnych na lotnisku. Dowiedzieliśmy się, co można legalnie wwieźć do kraju, a także zobaczyliśmy, jakie przedmioty stanowią zagrożenie i są zatrzymywane na granicy.

Podczas wizyty w porcie lotniczym mieliśmy również okazję obserwować i nawet uczestniczyć w pokazie robotów pirotechnicznych.

Podziękowania dla Pani Natalii za oprowadzanie.

aktualizowano: 2023-11-16
Wszystkich rekordów:
poczta

projektowanie stron www szczecin, design, strony dla parafii

Zespół Szkół Nr 2 im. Władysława Orkana

ul. Portowa 21, 70-833 Szczecin, tel: 91-44-151-62, 91-44-151-65 fax: 91-44-151-60 2024 © Wszelkie Prawa Zastrzeżone