Aktualności

Aktualności 29 września 2016 wyświetleń: 1983

Rajd integracyjny klas pierwszych

Pod koniec września odbył się rajd integracyjny klas pierwszych. Wyruszyliśmy do Puszczy Bukowej czarnym szlakiem, śladami Stanisława Grońskiego. Pogoda nam super dopisała, tak jak humor. Na 12 kilometrowej trasie widzieliśmy pomniki przyrody nieożywionej- ogromne  głazy narzutowe, między innymi Głaz Grońskiego i Głaz Serce. Po kilku kilometrach niektórzy z nas wspięli się na najwyższy szczyt w Górach Bukowych-Bukowiec (prawie 150 metrów n.p.m.!!!). Tam zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie. Potem zatrzymaliśmy się przy ruinach średniowiecznego Młyna Zbożowego. Nawet nie wiedzieliśmy, że ten zakątek ma tak bogatą historię. Kiedy już trochę rozbolały nas nogi, a Pani Niedostatkiewicz ostatkiem sił pokonywała metry, dzielące nas od punktu widokowego, niedaleko Jeziora Szmaragdowego, rozpaliliśmy ognisko i upiekliśmy smaczne kiełbaski. Mniam...

Zabawa była super. Do następnego rajdu!!!

aktualizowano: 2016-09-29
Wszystkich rekordów:
poczta

projektowanie stron www szczecin, design, strony dla parafii

Zespół Szkół Nr 2 im. Władysława Orkana

ul. Portowa 21, 70-833 Szczecin, tel: 91-44-151-62, 91-44-151-65 fax: 91-44-151-60 2024 © Wszelkie Prawa Zastrzeżone