Fotogalerie

Fotogalerie 27 marca 2015 wyświetleń: 2034

Klasa 4 TTW z wizytą na Wydziale Ekonomicznym ZUT

Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przygotował dla młodzieży ponadgimnazjalnej ofertę zajęć - bezpłatny PROGRAM  ROZWOJOWY oparty na wykładach, prezentacjach i zajęciach warsztatowych dotyczących problematyki ekonomicznej. Zajęcia te mają na celu rozbudzenie zainteresowań młodzieży i pogłębienie ich wiedzy oraz praktyczną prezentację zagadnień przy wykorzystaniu kadry i bazy dydaktycznej wspomnianego wydziału.

25 marca br. uczniowie 4 klasy Technikum Turystyki Wiejskiej uczestniczyli w wykładzie nt. „Marketing mix – zintegrowane oddziaływanie marketingowe”. Wykład przeprowadził pan dr Arkadiusz Malkowski, który też oprowadził młodzież po uczelni oraz przedstawił ofertę edukacyjną wydziału.

Świadczone przez mieszkańców wsi usługi turystyczne są formą działalności gospodarczej, która prowadzona jest w warunkach coraz bardziej zróżnicowanych potrzeb    w zakresie wypoczynku i rekreacji oraz coraz wyższych wymagań odnośnie jakości usług      i ich cen. Jednocześnie na rynku usług turystycznych działa silna konkurencja. Warunkiem sprostowania wymaganiom rynku przez usługodawców wiejskich i osiągnięcia przez nich sukcesu, jest stosowanie w ich działalności zasad współczesnego marketingu.

Marketing-mix jest zbiorem narzędzi marketingowych, które przedsiębiorstwo stosuje w celu realizacji zamierzonych celów marketingowych na docelowym rynku działania.

Kompozycja marketingu-mix polega na harmonijnym łączeniu wartościowych produktów z atrakcyjnymi cenami, kanałami dystrybucji zapewniającymi dogodność warunków zakupu i ze skuteczną i efektywną promocją. Marketing najkrócej można ująć jako zyskowne zaspokojenie potrzeb.

Wykład przeprowadzony został w przystępnym, przemawiającym do wyobraźni uczniów języku, który pozwolił lepiej przyswoić poruszane zagadnienia.

 

 

K. Galińska

aktualizowano: 2015-03-27
cofnij drukuj do góry
Wszystkich albumów: