Informatyka w szkole

Informatyka w szkole 27 września 2018 wyświetleń: 2418

W ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania zapraszamy na konkurs "Koduj ze Scratch'em" "

Poniżej umieszczamy szczegółowy regulamin.

Wszystkich gimnazjalistów i uczniów technikum zapraszamy do udziału w konkursie informatycznym.

Regulamin konkursu „Kodowanie ze Scratchem" 

  1. Celem konkursu „Kodowanie ze Scratch'em" jest rozwijanie zainteresowań informatycznych wśród uczniów. Podniesienie poziomu wiedzy z zakresu kodowania. Upowszechnienie oprogramowania uczącego myślenia analitycznego oraz stymulowanie kreatywności i logicznego myślenia.

  2. W konkursie mogą brać udział uczniowie Zespołu Szkół Nr 2.

  3. Konkurs składa się z dwóch etapów.

  4. Etap I polega na indywidualnym przygotowaniu przez uczestników konkursu projektu w języku Scratch na wylosowany temat.

  5. Projekt musi być wykonana samodzielnie przez autora lub autorów i nie powinien być miksem innego projektu. Nie można korzystać z pomocy innych uczestników (II etap) ani Internetu.

  6. Etap II (finał) organizowany jest po zakończeniu I etapu i polega na pracy w zespole (skład zespołu jest losowy) nad projektem na zadany temat.

  7. Komisja Konkursowa ocenia projekty pod kątem zaawansowania technicznego, samodzielności, oryginalności i jakości wykonania. Komisja Konkursowa może zadawać pytania autorom projektów.     

  8. Na podstawie wyników I i II etapu Komisja Konkursowa ustala zdobywców I-go, II-go i III-go miejsca oraz przyznaje wyróżnienia.

  9. Dla miejsca I-go, II-go i III-go przewidziano nagrody - głośniki USB, PowerBanki i gadżety komórkowe.

  10. Zgłoszenia uczestników przyjmowane są do 01 października 2018, u pani Zofii Słobody. Planowany termin konkursu 05 października.

ZAPRASZAMY

aktualizowano: 2018-09-28
Wszystkich rekordów:
poczta

projektowanie stron www szczecin, design, strony dla parafii

Zespół Szkół Nr 2 im. Władysława Orkana

ul. Portowa 21, 70-833 Szczecin, tel: 91-44-151-62, 91-44-151-65 fax: 91-44-151-60 2024 © Wszelkie Prawa Zastrzeżone